Acceso directo á nova.
Salvemos Monteferro
Nova 4657


La Voz de Galicia

GALICIA


El Tribunal Superior anula la instalación de una piscifactoría en Corrubedo


28/02/2012 | Ribeira
   

Los ecologistas de Adega indican que esta resolución demuestra que el TSXG «recoñece o impacto das macroplantas acuícolas incluso fóra da Rede Natura»

El Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) ha estimado el recurso presentado por el Concello de Ribeira contra la instalación de una piscifactoría en la zona de Laxe Brava, en Corrubedo, lo que imposibilita la instalación de esta estructura en este espacio ribeirense. Los ecologistas de Adega indican que esta resolución demuestra que el TSXG «recoñece o impacto das macroplantas acuícolas incluso fóra da Rede Natura». El colectivo indica que se anula una de las instalaciones más polémicas del plan del bipartito de la Xunta.

Desde Mar se indicó ayer que se rechaza la parcela de Laxe Brava porque no respeta la distancia mínima entre espacios acuícolas establecida en el plan y vulnera, en lo que respecta a volumen de edificabilidad, lo establecido en la Lei de Ordenación Urbanística de Galicia, pero «non xulga a compatibilidade dos proxectos acuícolas coas zonas protexidas. Non di en ningunha parte que os valores paixasísticos non poidan preservarse nun plan».




Atrás
Nova Anterior Índice dos Recortes Nova Seguinte